Ilkenkor állok értetlenul amikor probálod megmagyarázni másnak, hogy te mindent jobban tudsz mikor az ilyen dolgokon fennakadsz és nem érted.
NEkem soha nem volt mégcsak HOTAS-m se, mégis tudtam minden fegyvert használni egy darab cyborg joyyal.
Amiket felsoroltál, hogy duda meg F-ack, soha életembe nem kerestem vagy konfigoltam sehova se. csak azokat modositottam a key filban amiket használtam.
Ezért jo a 3d klikkelhető kabin .
Két verzio van, vagy megtanulod, hogy melyik kapcsolo hol van a kabinba vagy a hotas funkciokat.
A TMS, DMS ha van több HAT akkor azokat érdems rátenni , ha csak egy van mint nálam akkor meg kombinácioval a shift ctrl gombokkal
Én egyáltalán nem ugy áltam neki, hogy na akkor a semmiböl konfigoljuk a joystikot,
MEgnéztem és megértettem a folyamatát a fegyverek használatának, mikor melyik gombot kell egymás után nyomkodni , aztán ezután rájössz, hogy melyek azok amik ugyan azt a funkciot csinálja , legyen az egy LGB, vagy mawerick inditás.
Az is sokat elmond, hogy az idle detent funkcioját vagy szerepét eddig nem tudtad, de lehet még most se biztosan. csak ha nem tudod a gép muködését akkor hogy tudod megérteni, hogy mikor mi a helyes eljárás ? Egy le vagy felszállásnál , hogy mikor hogy tartsd a siklopályát és miért ugy.
Egyébként ha hiányolod az idle detent magyarázatát akkor elmondom. ez a kép vagy hasonlo pedig biztos , hogy benne van a manuálba és irnak is rola a hajtomu inditás és leállitás leirásakor.
Az a kis pőcők a gázkaron a kisujjadnál , az 1 es pont
A valoságban az nem egy kapcsolo csak egy fizikai határolo, hogy a pilota repülés közbe ne tudja leállitani a hajtomuvet ne tudja stop állásba hátra huzni,
Inditásnál meg pont azért kell benyomni, hogy stop állásbol át tudd emelni alap Idle pozicioba. ilyenkor nyitja az uza csapokat a rendszer és emiatt indul a hajtomu amit elözöleg az APU felpörgetett.
ÉS ugyan ugy meg kell huzni ,hogy utánégetőre kapcsolj, visszafelé nem kell
Ezeket az akaszto pontokat látod a railen.
Játékban ehhez külön kapcsolt kreáltak, hogy tudják ezeket a funkciokat átteni a virtuális kabinba.
A controler setupnál meg lehet ezeket az utközési pontoka arányát a gázkarnál
Azt sem értem, hogy miért probléma az ha van olyan funkcio a gomboknál amire neked nincs meg a megfelelö gomb, mint az 5 irányu HAT amit le is lehet nyomni, akkor a lenyomást átteszed egy külön gombra enyni a történet. egy X52essel nem tudsz teljesen autentikus lenni akkor el kell engedni a dolgot a lényeg, hoyg megjegyezhető legyen sé a kivánt funkciot betöltse.
A cusor enapled és a cursor maga egy minijoystik és mint ilyen analog tengely plusz egy nyomogomb, ez a cougarnáél egy PS3as tumbstick van beápitve.
Ha valakinek nincs ilyen akkor megfelel a POV HAT is csak akkor számoljon azzal, hogy nem analog modon fog mozogni a kurzor, hanem digitálisan 0-1 értékkel nem lesz olyan finom mozgása.
Ezt a HOTAS logikát megnézed és melléirod, hogy mikor mit kell használni a különbözö fegyvereknél és megnézed melyek azok a funkciok amiket surun használsz és esetleg nincs alternativja amit elérnél a kabinba.
Mert lehet , hogy egyszerübb egy funkciot az MFD-n használni egérrel klikkenéssel ,mint ,hogy foglaljon egy gombot a HOTAS-n.