az én elgondolásomban ez anynit jelent, hogy eddig mindegy volt a felbontás, mert a textura mérete meghatározta eleve, hogy mennyi memoriát használ és ahhoz mekkora erőforrás kell a tájhoz és a gépekhez, de ezután már az határozza majd meg hogy milyen felbontáson használod a játékot, mivel nem lesz többet tile alapu terület textura . igy az fog számitani, hogy mekkora lesz a talaj mesh felbontása , menyni pixelböl áll és azon mennyi szint kell megjelenitenie, és az sem lesz ezután mindegy, hogy mekkora felbontáson teszed ezt.
A régi tile texturánál, lényegében mindegy volt, mert a textura mérete és felbontása adott volt fixen. igy eddig a low end gépek voltak rosszabb helyzetben ,ha nem tudták a texturákat betölteni és a high end gépek meg pörgették 200FPS-el. lényegi látvány különbség nem volt köztük.
Ezután a low end gépekkel alacson felbontáson csunyább lehet majd a játék mind a high end gépeken, mig forditva, lehet majd szebb lesz a felbontás és a táj részletessége, de a high end gépet is jobban meg fogja ennni és alacsonyabb frissitéssel fog akkor menni.
Ami a gép fejlesztést illeti, meg kell nézni az alaplap pontos tipusát felmenni a gyárto oldalára és megnézni a támogatott CPU-k listáját mindenhon feltuntetik ezt, söt a hozzá valao BIOS verziot is ha kell hozzá frissiteni . ennél egyszerübb modja nincs , hogy megtudd melyik a legutolso és legjobb CPU egy adott lapba.
DE a helyedben kuka az egész konfig. 4. generácios a CPU-d, most tart az intel a 13. generácionál, gondolom érzed, hogy még az alap CPU is gyorsabb lenne az ujak közul annál, mint amit fejlsztésként vennél a régi gépedbe.