Asszem 2020-ban vagy 21-ben mondta azt Nick Gray egy interjúban, hogy abban az évben eladtak félmillió DCS modult. Nem igaz, hogy a hardcode szimeket senki nem venné meg. Az FC3 meg lehet, hogy nem warthunder szint, de a 25 gombos kiosztásával, klikkelhetőség nélküli kabinjával épp csak felette van. Főleg ha olyan környezetbe rakod, ahol szembejönnek pl a Heatbluros modulok. Nem mellesleg a DCS-nél is évek óta tervezték, hogy a MAC-et (Modern Air Combat) kiadják, sokkal gagyibb gameplay, de a térkép és modellek a DCS-ből kiszedve. Mégsem lesz belőle (belátható időm belül) semmi, már nem is beszélnek róla.
War Thunder konkurenciának ott a world of warplanes is. Ki az aki egy ilyen piacra akarna beszállni harmadikként?
Akkor mi van, ha Lagretti leporolja a Titan-t, kiveszi belőle a titkosított anyagokat, alárakja az Unreal5-öt kissé kicsinosított 3D modellekkel, és kiadja PC-re? Miért gondoljátok azt, hogy neki nulláról kell felépítenie egy ilyen szimulátort?