Azt sem értem, hogy miért csodálkozol azon , hogy egyedül irta a DC-t, kb a 90es évebe készült legtöbb játék az pár ember müve volt, egy egy ember csinálta a különbözö részeit . van aki modellezet ,van aki a texturát csiálta van aki a kodot. a 3d elött még modellezni se kellett.
A diablot is kb 3 ember készitette, a doomot is, John carmak irta szinte az egész game enginet, bár akkor még nem igy hivták . és ami nem mellékes, hogy volt, hogy fél 1 év alatt elkészült egy teljesen uj játék ami nem 1-2 orás játékidőt tartalmazott, hanem heteket honapokat.
Inkább az ami furcsa, hogy akkor egy ember tudott olyat alkotni amit 20 év elteltével egy egész csapat nem tud megalkotni.
Meg ha jol értettem a csávo csak internship ként lett megbizva a feladattal, amit általában ingyen szokták csinálni, mert kb ez volt az elso megbizása és gyakornokként csinálta. igy viszont nem anynira erthetetlen a leaking, mert gondolom csak meg akarta tatani azt amit ö gyártott.És abban az időben nem volt sztem anynira szétszedve a kod modulokra, hogy el lehessen különiteni a játék többi részétöl.
Birom ezt a magabiztosságot, hogy ennyire meg tudod itélni, hogy mi mukodik és mi nem .fel sem merül benned, hogy valami változás jön amire ráharap a nép.
10 évvel ezelött mikor mindenki 10vel irta a DVD-ket és szobakerült a felho tárhely mint opcio, te biztos megemlitetted/volna, hogy az életképtelen, meg, hogy a DVD is jo ,mert amugy sincs olyan gyors internetje sokmindenkinek, hogy mindent felpakoljon oda aztán most meg lehet nézni, hogy mi történt.
ADCS-vel is ez a helyzet, honnan tudod a mai állapotbol megitélni, hogy hogy fog müködni a DC-je? gondolom ,hogy meg fogják oldani azt is.
Nem véletlen lesz a vulkanra valo attálás elötte. Pár éve az is elképzelhetetlen lett volna, hogy ilyen részletes modellekkel és ilyen részletes tájon elfusson a játék ráadásul VR felbontással is