igen láttam az interjut rola, de attól , hogy ezt mondta, mi is változik?
több mint 20 évvel később, nem is várom el, hogy ugyan olyan legyen mint a BMS-é.
Ahogy KK is emlitette, nekik akkor azért kellett igy csinálni,mert hardveres és szoftveres akadályaik voltak . illetve egyszerüen mert nem volt szukség 3d megjelenitésre.
ÉS, attól, hogy esetleg, nem lesz több1000 fős scenários , még lehet élvezetes ha normálisan van generálva hozzá küldetés. nem biztos, hogyminden esetben szükséges nagy létszám, ha az a játékoson kivül történik.
DE itt jön kébe majd a vulkán és a logical mag fejlesztése. attól ,hogy ma nem képes még erre az nem bizonyitja, hogy később se fogja tudni.
Elég csak a grafius részre ránézni, pár évvel ezelötti szinthez képest drasztikus látványbeli különbség van és még ez sincs a vulkanra átültetve még mindig a régi alapokon müködik,csak ennyit jelent az erősebb hardver és a modositott kod.