A kard markolatból való kiugrása már megvan, most annyit akarok elérni, hogy valahogy szimuláljam a penge aktív állapotát. Tehát ahelyett, hogy csak egy helyben állna, szeretném rábírni egy tényleg csak minimális mozgásra (vagy fel-le mozgatással, vagy a keresztmetszeti méretének a változtatásával), amitől úgy nézne ki, mintha vibrálna/remegne/lüktetne a kard.
A Shape Key opciót azért használtam, mert nem szeretném az összes mozgást keyframe-ekhez kötni, hanem nekem elég lenne egy konstans vibráló hatás, amit egyszer beállítok, és többet nem kell vele foglalkozni. Ezt a "white" rétegen lévő pengéhez sikerült beállítani Shape Key és Graph Editor segítségével, most egy a fehér penge mozgásával egyenlő mértékű és irányú változást szeretnék átvinni a penge másik két alkotóelemére.
A videóban remélhetőleg látszik az említett vibrálás: