Úgy látom mindenáron el akarod hitetni magaddal hogy ez egy bonyolult művelet :D Pedig csak annyi a dolgot hogy egy meglévő animáció görbéjét másolgatod át a többi objektumra. 1perc. Shape keyel szerkesztesz egy alakváltozást ,akkor alatta a relative ablak kipipálva ,alatta megjelenik a value csúszka 0-1 ,ezen az egered nyomsz egy I t , meganimálod a vibrálást ,ez megvan ,rámész a többi alaktrészedre ott is kiszerkeszted a kívánt alakváltozást de nem animálsz utána ugyan így nyomsz egy I t a value n (közben a zöld függőleges idővonalad végig a kezdőponton legyen!) . Utána rámész a görbe editorra és ott A val kijelölöd a fehér pengéd animációs görbéjét ,nyomsz egy ctrC t semmit nem fog kiírni utána felül átlépsz a másik objektumodba ,most a gráf editorban az ő egy darab kulcsa látható a kezdőponton ,most ha nyomsz egy ctrV t akkor bemásolja a vibrációs görbét a zöld függőleges vonal után .Innentől kezdve már akárhány alkatrészedre rámásolhatod csak felül ki kell választanod hogy melyik alkatrészed mely paraméterére akarod másolni ezt a vágólapon lévő görbét.
A görbe editorban is ugyan azok a gyorsbillyentyűk működnek tehát A val összes kijelöl S nagyít x y címmel vízszintes vagy függőleges azaz időbeli vagy értékbeli nagyítás, G vel mozgatod a kijelölteket .T vel a hullám típusát változtathatod . Ha neked kell hogy 2 percig vibráljon a kard gyorsan és ehhez kell 1200 keyframe akkor nem egyesével rajzolgatod meg másolgatod egymás után hanem négyzetesen jelölöd ki és másolod egymás után 1 2 4 8 16 32 64 128 256 512 1024 12lépés mivel panaszkodtál a sok kayfremmekkel való sok foglalkozásra . ezt egyszer kell megcsinálnod és utána már ezt sem hiszen csak átmásolod . Nem kell a filmed hátralevő részében a pengék vibrálásával foglalkoznod ill ha az a bajod hogy a három alkatrész mégiscsak független animációkból áll meg kell ismerkedned a forgatókönyv fogalmával vagyis érdemes kitalálnod előre hogy milyen hosszú a film és mikor mi történjen a vibrálással és ha ezt a görbét kiszerkesztetted csak utána másolod át a másik kettő pengére. Na nem mintha nevetséges három sávról beszélnénk . Nekem kellet animálnom időbeni eltolásokkal ugyan így 50 60 sávokat egy fizikai kísérlet kedvéért de a sok objektum megfektette a gépemet és nem folytattam. :)