A mûsorban hét héten át követhetjük nyomon, amint magyar sztárok a világ távoli pontjain versenyeznek az ismeretlennel, önmagukkal, miközben különféle váratlan és kalandos feladatokkal is szembesülnek.
Nem az ókori világ majd mindenki által ismert csodáit keressük fel. A mûsor nem titkolt célja, hogy a szereplõk szemén keresztül bepillantást nyerjünk más népek kultúrájába, belekóstolhassunk mindennapjaikba. Ezáltal olyan csodákat fedezhessünk fel, amik itt vannak a mindennapjainkban, csak eddig nem vettük észre õket, avagy nem tulajdonítottunk nekik jelentõséget.
A misszióban a sztároknak csapatként kell együtt dolgozniuk, hiszen olyan megpróbáltatások, kalandok várnak a játékosokra, amelyeket sokszor csak közösen tudnak majd megoldani. Ez talán a legfontosabb momentum, hiszen egy olyan formátumot hozhatunk így létre, ahol sztárjaink igazi arcát is megismerhetjük. Reakcióik, cselekedeteik egy ilyen szélsõséges helyzetben õszinték tudnak lenni.
Egy-egy mûsoron belül a társaság 2 háromfõs csapatra oszlik és így veszik el a versenyt a cél teljesítése érdekében.
A feladatokat mobil telefonokon kapják a csapatok. A telefonokra érkezõ kódolt vagy egyértelmû utasítások alapján kell a csapatoknak tájékozódniuk, a feladatokat teljesíteniük. Mindeközben persze minden lépésüket kamera figyeli.
Tervezett helyszínek: IZLAND, MÁLTA, GRANADA, ADRIA, LAPPFÖLD, EGYIPTOM, SRI LANKA
Egy-egy helyszínen három-négy napot töltenek a játékosok. Ez alatt az idõ alatt folyamatosan kapják az utasításokat és a megoldásokkal tudnak közelebb jutni a végsõ célhoz.
Csakúgy mint a „CSODA” amit keresnek, a játék tétje is jelképes. A könnyed nyári vakáció helyett fizikailag és szellemileg is megerõltetõ kalandozás vár a sztárokra, akik így olyan szerepben is kipróbálhatják magukat, amire eddig nem volt módjuk. És ki az a civil vagy közszereplõ, aki egy ilyen csodálatos helyzetben nem akar mindenkinél jobb lenni.