A borospalackok általában a többi kereskedõtõl vehetõk meg, ritkán lehet csak úgy találni õket. Ezért be kell járni még 3-4 boltot, hogy 1-2 palackjával meglegyen a készlet - ez is függ a nehézségi szinttõl: könnyûn már Riconál összejöhet a kellõ mennyiség, Cali-Cantinos-ban(ÉK).
Az indulásnál célszerû megállni az Oil-Field-nél, mert van 2 bónusz-hely - az iroda asztala és a legkisebb épületben, hátul, ahova csak hajolva lehet bejutni - és némi pénzt is lehet keresni, egy kis lövöldözéssel - ez is egy esély és anyagi fedezet a palackokra. :)
Rio-Loma is útba esik, banditástól, boltostól. Majd Cali-Cantinos - itt célszerû Rico és Dana Bender (keletre, a repülõtéren) küldetését egyszerre elvállalni, mert mindkettõt meg lehet oldani a Közép-Nyugati reptéren (Los-Tigrastól Nyugatra).
A HG:JE elsõ pályája már túl keményre sikeredett, így inkább hagytam az egészet a francba - a banditák még megvoltak, de a katonák már túl erõsek kezdésnek (szvsz), nem óhajtok állandó visszatöltésekkel veszõdni egy egész nap, egy területért. (A JA2 Wildfire-nél szerintem húzósabb, pedig már ahhoz is nagy fan-nak kellett lenni...)
A zene és a zsoldosok visszajelzései nálam is elhallgatnak (utóbbi csak ritkává válik) W7-n, XP-n még nem tûnt fel ez a jelenség - vagy csak nem foglalkoztam vele :S - , lehet, hogy az elmaradt hibajavítások, a kiadó részérõl megszüntetnék ezt (is), de arra már nem fog sor kerülni - tehát audio-driver kezelési hiba, a program részérõl. :(
Pár pályán - fõleg a fekete-ruhás Elit-zsoldosoknál jön ez elõ - pár ellenfél a föld alá ragadhat kezdéskor (a mi embereink is kezdhetnek derékig a földben - pl. Del-Plata - , de ezt mozgás után már 'javítja' a program), ilyenkor várni és mozogni kell a környéken, és elõbb-utóbb "elõjönnek" a "bányászok" is - ezt a hibát meg mintha az IB hozta volna magával(?), legalábbis az alapjátéknál nem ragadt meg ilyesmi bennem.