Hamachinál mindegy hogy ki csinálja a network-ot, nem számít semmit. A játékban viszont attól függ hogy a csatlakozó játékosoknak mennyi a pinge, mennyire lag a kapcsolata a szerverel, hogy milyen gyors a szerverkészítõjének a netkapcsolata.
ADSL -el azért sem jó, mert mégha a gyorsabbik fajta is van, mondjuk 2 megás, a feltöltése közel sem elég arra hogy mindenkit továbbítson mindenkinek.
Példa mondjuk van 1 szerver, és 10 játékos. 1 játékosnak küldenie kell a szervernek hogy hol van meg mit csinál (tehát az adatokat), és fogadni hogy a másik 10 hol van. A szervernek fogadni kell hogy hol a másik 10 játékos, és minden játékosnak tovább kell küldeni hogy a másik 10 hol van :D -> feltöltés nagyon fontos a szervernél.
Tehát egy 512 -es letöltés és 96 -os feltöltés elég hogy tudjon játékosként játszani, de ahoz hogy mindenkiét küldeni is tudja arra nem elég.
Persze az hogy mennyi a sávszélesség igénye, az játékokban különbözõ.
Szóval ne is azt nézzétek hogy kinek gyorsabb a netje, hanem hogy a feltöltése kinek a legtöbb. Az adatokat meg érdemes tudni akár a szolgáltatótól, vagy valahonnan! (én legalábbis jobban szeretem tudni az ilyeneket, ha már használom, hogy mit)