Ennél mondok sokkal egyszerûbb esetet. Minden reggel köteles vagy megnézni a gumiabroncsok állapotát. Ha külsõ sérülés van rajta, köteles vagy a gumiszerelõt odahívni, hogy adja rá áldását. De hogy nézed meg a gumi belsõ oldalát? Mégjobb, a hátsó ikerkerék belsõ kerekét? Szóval még annyi esélyed sincs, hogy a kresznek megfelelj, nemhogy a támadási felület(ek)et megszûntesd magadon. És ha a terhelés hatására széddurran a kerék, azt mondják, hogy lejárdáztad a gumi belsejét. 200.000 darabja a guminak. És a magyar szereti kitömni a buszt. Amit valahol megértek hisz a szolgáltatás színvonala kritikán aluli. A Hasadéknál eldurran és hivatalosan akkor húzák rád a vizes lepedõt ha akarják. A gumis persze nem engedi ki a buszt, viszont pár perc alatt a kívülrõl jól látható külsõ kerék külsõ falán lévõ sérülét úgy szereli meg, hogy a belsõ kerékkel kicseréli.