ez (sztem) a tartály formájátol függ. ha van hova tágulni felfele akkor nincs para (egyenes nyak). ha nincs, mert oldalrol csatlakozik a beöntõ csõ akkor abban fagy be elõször, utána szétnyomja a picsába. a subaruban egyenes, fentrõl bele tudsz köpni a közepébe kb. nekem most a golfon kb 6 kanyar van benne, és gyanitom ha nem figyelek az is szétfagy a picsába. és az is a kerék meg a lökös közt van szal nagy bontást kell csinálni. szedesd szét karosszériásnál (patentokra figyeljenek, ha nem akkor basszál rá a kezükre) és nézd meg, zhátha javítható. viszont javítás után ott már merev, kemény lesz mint állat (öcsém polimertechnikát tanul, nagyon pro vagyok benne :D) és akkor legkissebb nyomásra-fagyásra-deformálodásra megint elreped... szvsz nézz egyet valami közeli bontoban, tuti hogy van dögivel.