Mivel sokan olvassák az oldalt, ezért az alábbiakban leírok egy tanulságos kálváriát!
2008 áprilisában vettem egy SAMSUNG 46M-es LCD TV.t
2009 júniusban meghibásodott.
Elvittem a Samsug központ által mondott Bp.VI. Aradi úti szervízbe, hogy "bekapcsolás után elmegy a kép, csak a hang marad.
Az árajánlati visszahívás helyett, három nap mulva Én telefonáltam, hogy mi van a készülékkel. Egy hölgy kedvesen közölte, nem tévedés 291000Ft a javítás, mert kijelzõt kell cserélni.
Másnap felutaztam a készülékért.
Kissebb kálvária után kiadták a készüléket(?5000Ft!), melyet átvittem egy másik Samsungokkal is foglalkozó szervízbe.(BP.XXI.Ady E.út 10)
Négy nap mulva telefonáltam, és nagy örömömre közölték, hogy semmi baja nincs a TV-nek, csak HAVONTA 10-12 órát áramtalanítani kell, hogy az elektronika helyreállítsa az eredi állapotot.
Amikor kérdeztem, hoy mivel tartozom?
SEMMIVEL,-hisz semmi baja nincs TV-nek.
Ez a szervíz igazán megérdemli, hogy sokan tudjanak róla.