Elsõ autóm ilyen volt, 13 évesen vettem és 16 évesen adtam el, olyan 30,000-et mentem vele. Az elsõ 10 évét németben futotta, én harmadik tulaj voltam.
Ha mindene rendben volt, akkor úgy ment, mint a golyó, a kis tömeget nagyon nyomatékosan tolta. Ami elromlott:
- Kuplung kiemelõ rugó (vagy mi) eltört, beragadt 1-esbe. Szerencsére nem menet közben, hanem induláskor.
- Víz, víz, víz. Forralta, ette, nem volt igazán tökéletes, állandóan ezzel volt a baj. Többször volt felcsiszolva, javítva, termosztát cserélve, de nem lett teljesen jó. Eladás utáni napon összeszakadt a hengerfej is, volt problémám a vevõvel, de végül megegyeztünk.
- Korral járó rozsdásodási gondok, elsõsorban hárul, a kerékjáratok környékén, sarkokon, küszöbnél, stb.
- Fûtéskapcsoló. A fûtése egyébként jó volt.
- A fékek eléggé koptak, rozsdásodás miatt egyszer egy hátsó fék félig beragadt, mire hazaértem vele, leégett.
Viszont egyszer egy karambolom után, ami rendesen meggyûrte a bal elejét, kis helyi mûhelyes kalapálás és helyrerakás után még lábon hazajött, az egyszerû belsõ miatt nem volt mechanikus, vagy elektronikus baja.