Van egy nem rövid sztorim, tudtok adni javaslatot?
Gyengül a kocsi, elvisszük szerelõhöz, kiderül h baromira megkopott a vez.mû tengely.
Új tengely + himbák és komplett hengerfejfelújítás következett.
Összerakás, és indítás után egybõl elkezdi kinyomni a hûtõvízet, még olaj is ment a vízbe. De továbbra is rossz hangja volt a motornak abban az egy percben.
Elvittük másik szerelõhöz, mert arra gyanakodtunk h rosszul rakta össze.
Máshol, szétszerelés, látszik hogy túró ez a blokk, lötyögnek benne a dugattyúk, stb. Õk is összerakják, ugyanaz a hiba. Megnyomattuk a fejet, jó. Arra gyanakodnak h a blokkon van repedés akkor, ha a fej megnyomatásánál nem találtak. Így megtörténik a blokkcsere. Vettünk egy használt, de másfél éve teljesen felújított blokkot.
Megint megnyomattuk a fejet. Ugyanott mondjuk,..
Megint összerakják, indítás, megint nyomja ki a vizet kb 1 perc után. Pöccre beindul, és szép a hangja is az új blokkal, de baromira nyomja ki a vizet. A kupakot levéve, és lefogva a nyílást pár másodpercig, utána elengedve, felmegy a víz vagy fél métert, akkora lesz a nyomás 1 perc alatt...
Ha egyszer megnyomattuk a fejet és a blokk is más... mi a fene okozhatja ezt a hirtelen túlnyomást a hûtõrendszerben? Pumpa és dugulás elvileg nem okoz ekkora nyomást ilyen hirtelen, csak ha égéstérbe megy a víz...
Szerintetek? Most vhonnan jó lenne szerezni egy másik hengerfejet kipróbálásra, h azzal rossz e... de ki adna kölcsönbe? Vegyünk egyet? 2x meg lett nyomatva.. vagy nem jelent semmit? vmi tippp? :(