'Turbólyuknak azt jelenséget nevezik, amikor a gázadás után a turbó még nem pörög föl, és nem szolgáltatja a töltõnyomást, azaz az autó még nem lódul meg. Ennek csökkentése érdekében igyekeznek a feltöltõk tehetetlenségét a minimálisra szorítani, illetve szívesen alkalmaznak inkább két gyorsan reagáló kicsit egy nagy helyett, ezek az úgynevezett biturbók. Ezek rendszerint V motorokra kerülnek, hengersoronként egy darab. Ritkább esetben a két feltöltõt "sorba kapcsolják", egy kicsi kezd el hamar tölteni, aztán egy nagy adja a csúcsnyomást, ilyen van például az utolsó Mazda RX-7-ben, vagy a BMW 2004-es fejlesztésû háromliteres dízelmotorjában. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a lyuk effektust nagyban erõsíti a hirtelen jelentkezõ óriási teljesítmény, tehát tisztességesebb vihar elõtti csendrõl beszélni."