Én évekig(több mint öt év) használtam egy Aprilia Tuareg Rallyt(93-as) Rotax 123-as blokkal 30 valahány lóerõvel terepen, aszfalton, vegyesen, mindenhogy. Volt hogy 150 fölött pirítottam vele, volt hogy terepen poroszkáltam. Soha semmi baja nem volt, soha semmi gondja nem volt soha semmi. Öcsém most adta el az Aprilia RX-et, ugyanazzal a blokkal(mostmár 250-es Kawasaki KX-et hajt, elég sokat használta õ is, és õ nagyon tud menni, terepen használta fõleg, és mégse volt soha semmi gondja, természetesen alap dolog a jó olaj, bár õ maga egyszer teljesen felújította, uj dugó stb., de neki se soha semmi gond. Enyémen Brembo fékek gyárilag, nem harapnak rosszul.
Én azt mondom, aki nem tud "életképesen" tartani egy Apriliát, az akassza fel a sisakot örökre, mert nem való neki motor, vagy tök hülye a motorokhoz, vagy egyszerûen egy bevarrtzsebû ruppótlan kisköcsög, aki nem képes megadni a motornak azt, ami jár(egyébként minden motornak).
Bár pontosan nem tudom az RS-ben, és az AF1-ben hogy alakultak a blokkok, de gyanítom, hogy a 123-as blokk nem csak az RX ben, és a tuaregben volt.