Hát annyit fûznék, hozzá a témához, hogy ilyen írás, hogy több baleset is van, csak nincs az oldalon, elég hiteltelenûl hangzik.
Biztonságról annyit, a játékok 98%-ban olyan rendszerrel vannak ellátva, melyeknek a zárt állapot az alap pozició, tehát a legrosszabb történés általában az, hogy nem nyílik ki amikor kéne. Többnyire pneumatikusan (levegõvel) vagy hidraulikusan (folyadékkal, általában olajjal) mûködik a rendszer. Ezt nagyjából úgy kell elképzelni, hogy van egy lakatod, de te azt nem tudod bezárni, mert nagyon erõs nyomással jön ki onnan a levegõ ahova bekattintanád.Ha a nyomás megszünik, akkor viszont egybõl a helyére kattan, mikor a kezelõ parancsot ad rá 1 vagy több gomb használatával.Tehát a kezelõ lezárta a karokat.Jönnek a szenzorok.Ezek általában mikrokapcsolókból állnak, melyet a biztonsági kar zárt szerkezetében egy kis pöcök aktivál.Minden egyes karra jut egy mikrokapcsoló.Ha valamelyik nem kapcsolódik be, mert nem kattant a helyére egy kar,letört a pöcök, esetleg maga a kapcsoló romlott el és nem továbbít jelet, nem ad szabad utat a gépnek.Amíg nincs minden egyes kapcsoló benyomódva, addig a gép elindíthatatlan.Ha zárva vannak, mehet a menet.Ha a levegõ vagy olajnyomást generáló kompresszor áramszünet miatt leáll, általában tartalék áramforrás után kell nézni, ami a karok kinyitásának idejére ellátja a rendszert, amíg ez nincs meg, a karok többnyire nyithatatlanok.De tartalék áramforrás mindig van.Ha menet közben egy picit is elmozdul a pöcök a mikrokapcsolóról, a gép azonnal vészleállást alkalmaz, hiába nem tud kinyílni a kar.
Befejezem, mert így leírva már kezdek belezavarodni.Remélem sikerült úgy leírnom, hogy mindenki számára érthetõ legyen.
Egyébként jó félelemûzõ ha depressziós vagy, esetleg kegyetlen az életed és nagyjából leszarod, hogyha elrepülsz, így csak a tiszta adrenalin marad, és önfeledt szórakozás kapaszkodás nélkül.