A posztok több mint 90%-a Plastic City-rõl szól. Egy jóideje létezik ez a topik, és mélyebb rétegekbe joformán senki sem mélyült el, mert a deep house nemegyenlõ plastic city. A tech-house meg pláne nem keverendõ a deep-house-al.
Ha már Norman Feller és Jean Frank Cochois a fõtéma, illett volna megemlíteni komolyabb munkásságaikat a Driftwood és a Tonika cimkék alatt megjelent eposzokra utalva, Drain Pipe, Jeremy, Fonka Delix, Da Kine, Elias, Robi Uppin alteregok alatt.
Akárhogy is nézzük a Plastic cimke alatt csak a lakossági deep-house-ok jelennek meg, de ennek a stílusnak azért mélyebb intervallumai s léteznek (félreértés ne essék, így is messzemenõ tiszteletem annak aki legalább már a plastic city labelt ismeri, de azért az évek kutató munkái alatt azért másba is bele lehetett volna botlani)
Rengeteg house kiadó, house producer létezik kik alkották már deep house stíluson belül is, de vannak kimondott kiadók is, kiknek a fõ irányelvük a dh... de itt is azért nagy a kavarodás, rengeteg slow motion, disco, dub-techno és dh keveredik egymással, már-már megmondhatatlan a kategorizálás, de ez nem is lényeg.
(pár preferált kiadó a teljesség igénye nélkül: Freerange, Rush Hour, Uzuri, Workshop, Prime Numbers, King Street Sound, Firecracker, Needwant, i!, KDJ, Third Ear, Peacefrog, Sound Signature, Music Is..., Three Chairs, Moods & Grooves, Track Mode, Harmonie Park, Kindred Spirits, Yoruba, Lost My Dog, Uncanny Valley, Slowhouse, Mule Musiq, Mojuba, Hour House Is Your Rush, Deep Explorer etc.)
(Dave M.: ne haragudj, de ekkora orbitális marhaságokkal már rég találkoztam zenei forumon, az "LP<>Ep" csodakombó, az a.k.a. és társai, hát jot mulattam. köszi.)