Civ4, Gothic 3, Neverwinter Nights 2, Heroes 5, Dark Messiah of M&M.
Egészen pontosan ebben a sorrendben:)
Azt mondjuk hozzá kell tenni, hogy életemben annyit nem szoptam még játékkal, mint a NN2-vel, olyan tetves bugos volt (pedig original verzióhoz volt szerencsém egy külföldi jóbarátom jóvoltából), és a Gothic 3 sem volt kezesbárány.
A többit személy szerint hangos röhögéssel sem értékeltem (NFS:C, Fifa07 egyenesen borzasztó volt). Prey meg erõsen középátlag.
X3 Reunion (2005), The Movies (2005), Onimusha 3 (2004), Quake 4 (2005), Bard's Tale (2004), GUN (2005), Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (2005).