3 URT-ben legend szinten sztem lehet tartani az iramot. Persze a szgép kicsit csal. Az idõmérõn arra törekedtem, hogy legalább 7-11másodperccel legyek jobb a második leggyorsabbnál. A versenyen meg vmi oknál fogva egy kicsivel jobban megy a computer, így csak 3-6mp-el tudtam jobb köröket menni. (valszeg az idõmérõn csak véletlenszámmal osztja ki az idõket a többieknek)
Ha már 3-5x végignyomtad a Professional szinten, akkor a Legendhez is fel lehetett nõni nem is olyan sok idõ alatt.
Az elsõ (dél-afrikai) pálya meg elég szenyó. Erre a pályára optimalizálták a legend szint "versenyzõit". Itt elég szoros a küzdelem, de azért az élre lehet állni, ha nem lök fel téged vki. :)
A többi pályán meg már könyebben lehet jobbat motorozni legend szinten a többieknél, különösen ha a kifékezéseket már kitanulta az ember, és tudja hogy mikor érdemes powerslide-ot(erõcsúsztatás-t) használni.
Most még nem volt különösebben idõm nyomulni a '07-ben, minden esetre a champion szint ugyanolyan "nehézségû", mint az URT-ben. De az tetszik hogy lehet szezont nyomni a dokival is, vagy pedjózsival... Az URT-ben csak single race-t lehetett hajtani velük.
Az esések tényleg nem a legtutibbak. Viszont az URT-ben a fickó elég öregurasan teszi ki a felsõtestét a kanyar belsõ oldalára. Itt legalább már hasonlít arra, ahogy a doki, vagy stoner kinyújtott nyakkal "benéz" a kanyarba. Jobban odateszik magukat, és látványosabb mozdulatokkal "törik" meg a motor egyenes-tartását. Sztem kicsivel élethûbb, mint az elõzõ részeknél.