Az "igyen" szélerõmû áram egy legenda nem más. Az egész életciklus költségét kell nézni. Az, hogy a szél ingyen van nem jelent semmit..
----
"miért kell nekünk 4-es metrõ több milliárdból vagy talán több száz milliárdból mikor így is veszteséges a bkv?"
Könyörgöm fogjátok már fel a világon nincs olyan tömegközlekedés ami önmagát tartaná el. 1/3-1/3-1/3-ad forrás jön jegybõl/állami támogatásból/önkormányzati,helyi pénzekbõl. A gond a BKV-nál az, hogy a 100%-ig fõvárosi tulajdonban levõ cég költségvetésébe a fõváros évek óta nem ad egy KANYIT sem. Néhány milliárd forint fejlesztésre azt csá. A mûködési költségekehez nem járul hozzá. Állam ad cirka 1/3-ad részt és 45% körüli a jegybevétel. Tehát az MESSZE már most ez európai átlag felett van! Az egész demszky és bandájának hibája. Pont. Ezt nem lehet tovább hárítani. A kibaszott játékmetró viszi el a pénzt meg a sok lopás.
----
"miért nem vesznek új volvo buszokat, mely egyik ismerõsöm szerint (bkv-nál szerelõ) csak 22l üzemanyagot eszik 100km-en míg a régi ikarusz buszok 40-50-60l esznek meg 100km-eren? a buszok 80%-a ikarusz régi busz magyarán 80%-a használ napi 20-30-40l gázolajat feleslegesen, szennyezve a környezetet és növelve a bkv kiadásait!"
Lásd, mibõl. A 4-es metró eddigi 500 milliárdjából az alábbiak jönnének ki.
- Az ÖSSZES BKV busz és troli lecserélése.
- M0-ás befejezése és itt-ott bõvítése.
- 2 új duna híd
- HÉV vonalak összekötése.
És még maradna is. Ez gyökeresen megváltoztatná az elõvárosi és fõvárosi tömegközlekedést is. A buszok mûködési költésge is csökkene. Erre mit van. Köcsög 4-es metró. Agyonlõni minden felelõst. Más alternatívát már nem látok. Ennyi pénz agyatlan elbaszása már emberéletekre vetíthetõ.
----
csak én gondolkozok logikusan vagy a politikusok hülyék mind vagy esetleg én járok rossz úton és az én gondolatmentem rossz? valaki világosíton már fel!
Igen, hülyék, korruptak, faszok és még sorolhatnám. Agyonlõni õket is (nem mindenkit, de kelle egy kis irtás...)