Egyrészt elbeszéltek egymás mellett, molnibalage azt írta, hogy a kõolaj alternatívájaként szénbõl is elõállítható üzemanyag, ám ez a jelenlegi olajárnál még nem gazdaságos. (Valamelyik TV-ben volt is egy riport egy volt bányavezetõvel, mikor még 300 környékén volt a 95ös, hogy komolyan gondolkodnak rajta, hogy hamarosan újra beindítják a mecseki szénbányákat.)
Te pedig az általam belinkelt cikkre, képre reagáltál, bár erre is eléggé ovis szinten :)
Attól, hogy régi technológia, még lehet, hogy más területeken szerzett fejlõdést felhasználva (új ötvözetek, új gyártástechnológia, stb, igazából nem értek hozzá, de laikusként ilyeneket tudok elképzelni) sokkal hatékonyabbá lehet tenni, hogy akár valós alternatívát jelentsen.
Ugyanez a svájci úriember, aki ezt a gõzautót építette korábban már több gõzmozdonyt is felújított, például egy második világháborús német mozdonyba tette bele a saját továbbfejlesztett gõzhajtómûvét, ami jelenleg is üzemel egy svájci vonalon, gazdaságosabban mint egy dízelmozdony.
Kicsit ontopic is legyen:
Ha mindenki ilyen szûklátókörûen gondolkodik mint te, akkor modern szélgenerátorokat se építene senki, "mer nehogymá' visszatérjünk az ósdi középkori szélmalmokhoz így a 21dik században merígy soselesz sztártrekk".