Hát ezzel egyet értek. Az injektorosnál sajna ugy csinálják hogy hidegen benzinnel indit. Melegedés alatt majdnem üzemi höfokon kapcsol át automatikusan. Onnantól meg gázzal megy. Csak ugye az a baj , hogy nálunk 1750-es fordulaton mindig szegény keveréket érzékel az autó benzines komputere és felkapcsolja a Chek kontrolt.És itt van a gebasz. Mivel a gázos a gáz komputerét felhuzta hogy a lamda szonda ne érzékeljen szegény keveréket és ne kapcsolja be a lámpát. De ugye itt jön az amit az elöbb irtam, hogy a benzin komputer a gáz komputerrel komunikál. A gázos ugye azt felállitotta hogy dusabbat kapjon erre a benzines is dusit csak igy már sok.
Na most az a baj, hogy a Fordosok (petrányi) Mindent hibátlannak találnak az autón, semmilyen szervi baja nincs melegen minden rendben is van.
A gázos pedig mutogat az autóra hogy nem az õ álltala beszerelt rendszer rossz hanem a kocsi. Na most ilyenkor mit csináljon az ember?
Arra gondoltunk, hogy visszaállitatjuk alapra a gáz komputert és megnézzük akkor mi lesz. Valszeg eltünik ez a hiba. De akkor ujra elkezdi a Chek kontrol felkapcsolgatását. Na most erre azt gondoltuk hogy kit érdekel?:D De ennek is van szépség hibája pl az hogy mi van akkor ha az auton tényleg szétmegy valami? Akkor mivel folyamatosan ég sosem fogod megtudni hogy van-e uj hiba üzi. Szóval kész. Ezt hivják zsák utcának. Se ki se be.