Én javítottam autószerelõ után robogót,aki megfuratta,szimmeringeket,gyertyát,légszûrõt cserélt karburátort tisztított,mégsem lett jó.
A tulaj elhozta hozzám a motort,hogy mindent megcsináltak,és még mindíg nagyon gyenge,max 30.A kipufogó végén egy csavarhúzóval és kalapáccsal levéstem körben a kormot /30 másodperc/ és a motor hibátlan lett.
Az autószerelõ hiába jószándékú,ilyen hiba max a trabanton fordulhatott elõ 15 éve,egyszerûen nem gondolnak rá.A tulaj kifizetett 30000-et csak alkatrészre,én meg azt mondtam 'majd meghívsz egy sörre".
Ugyanez a helyzet a variováltóval is,egyedül a kombájnokon használnak hasonlót,az átlag autószerelõnek sajnos fogalma sincsen hogyan mûködik.
Ugyanúgy kevés a jószándék mint Zoolee esetében is,aki igazából segíteni akar,de az kevés.
A fiatal robogósok többsége elöbb vesz veg minden gagyi tunning cuccot több 10 ezerért,mint hogy rendbeszedesse a legatyásodott robogóját,pedig egy szerelõvel jobban járna anyagilag is.
Az én jogom teljesen gyári 50-es,csak az elektronika lett kicserélve,hogy ne szabályozzon.80-at megy és pont úgy gyorsul mint egy 70-es tunningolt nagytestû,és sosem döglik meg.Egykerekezni így gyári állapotában a legjobb.55 km/h-nál fel tudom venni egykerékre,ezt egy 180-as runnerrel sem tudom megcsinálni,hiába 20 lóerõ.