Elgondolkodtatott a kommented, és igazad van, de inkább úgy mondom, hogy rossz helyen keresgélsz.
Az a felfedezgetés, komorság és "veszélyérzet" ami anno a D1-2-ben volt, teljesen kimúlt a harmadik résszel. Ez a negyedik pedig a 3-nak a zúzását próbálja tovább vinni, csak komorabb, horrorisztikusabb kinézettel.
Egész biztos vagyok benne, hogy a D2 sikere egy baromi nagy véletlen volt csupán, semmi igazi "gondolat" nem volt az itemizáció mögött. Beraktak pár erős cumót, de semmi szükséged nem volt rájuk hogy hellen végig vidd a játékot (ide értem a kieget is természetesen).
Itt meg tűpontosan ki-excel-ezett dolgokat látsz, az rng-től kezdve addig hogy mi-mit dobhat.
Nem egy játszóteret kaptunk sokféle játékkal, hanem egy labirintust amiben akárhová mész, oda jutsz ahová a fejlesztők akarták.