"Az a felfedezgetés, komorság és "veszélyérzet" ami anno a D1-2-ben volt, teljesen kimúlt a harmadik résszel. "
A "veszélyérzet" resszel vitatkoznek, de csak egy picit. Nem veszett ki, csak koncentralodott, szerintem.
Arra gondolok, hogy D2-ben vegig, a nm diablo/baal utan (jatektol fuggoen) kezdve folyamatosan zabszem votl a seggedben hellen, mert barmikor belefuthattal egy olyan groupba - barmelyik zonaban -, ami ket utesbol agyonvagott, ha nem figyeltel. Szintezes kozben es endgame jatekban ugyanugy, zonaban, runokon, bocin, barhol.
D3 es D4-ben ez a felelem megszunik egy ido utan es csak nagyjabol a GR-re es a NM dungikra korlatozodik, mert egy szint utan a kulvilagban mar nem is harcolsz, mert minek, se loot, se kihivas. Lenyomod 3 orankent a world bosst meg farmolod a hellitdet picit a junik summon nyersanyag miatt, de se a boss, se a helltide spawnok nem ellenfelek, elobbi 10 secig el, a masik egy loves es szeded a shardokat. Az privat bossokat sem tudod farmolni, mert elotte grindelned kell summon cuccokat.
Meg kellene oldani, hogy olyan 70-es szinten ne legyen hirtelen ures es felesleges minden, az addig grindelt eventek es tennivalok ne valjanak okafogyotta. Foleg amikor 90+ szinten az eventes ladak/rewardok sacred cuccot dobnak, lol, a Tree sarga sacredes szarjairol, obocsanat, rewardjairol nem is beszelve - akkor ott felteszed a kerdest, hogy akkor ezt miert is csinalom? Es a valasz, hat nem csinalom :)
Marad a nm grind meg az uberek vagy a speci bossok summonjahoz szukseges vackok grindje.
Valahogy a 65/70 utani jatekba kellene pici eletet vinni, mert ott valik iszonyu lapossa es monotonna az egesz.