Sztem , a legnagyobb probléma, hogy változnak az idök nagyon. és nem csak egy részlete hanem több oldalon is.
Az egyik, hogy amikor még D1-2 korában. a PC-s játékokat pár ember készitette akik maguk is játszottak és a haverok sztoriait vagy igényeit is szem előtt tartva alakitották ki a játékokat.
Abban az idöben nem volt multi meg internet vagy nem az volt a jellemzo. nem voltak segitségek . napokat heteket csak azzal töltött az ember, hogy egy egy pályát továbblépjen és kitalálja , hogy kell megoldani.
Ha valahol el akadt az ember akkor meg keleltt kérdezni a haverokat vagy esetleg várni egy havi ujság megjelenésre amiben volt valami leirás vagy kod .
MAnapság már a fejlesztő studiok olyan nagyok, hogy szinte a fejlesztök nem is látják egybe a játékot amig ki nem adják, csak valmi kis részletét csinálja amit épp meghatároznak.
Tele vannak a játékok segitséggel és nyilakkal ,h ogy épp merre menjél mit csinálj, szinte csak a bal gombot kell kattintani, hogy valami interakcio legyen. ha nem ilyen a játék a mai fiatalok már dobják is el.
ÉS annyira felgyorsult minden ,hogy hiába a szép grafika, ha a sok effect és a gyors játékmenet miatt nincs idö rá körül nézni , hogy hol vagyunk.
ÉS itt van a másik nagy faktor, hogy mi akik még a D1-2 idejében kezdtunk játszani , azt a régi élményt keressuk minden játékban, és ami már nem hozza azt a szintet az már nem az igazi.
Viszont a mai fiatalsáűg akik nek ez a kezdő játékuk azoknak meg ha nincs segitség nincs pörgés nincs internet multi játék azok meg rá se néznek.
ÉS elég nagy a kontraszt a két tábor között, hogy lehessen egy kompromiszumos megoldást csinálni, igy vagy az van, hogy a régi egyre csökkenö játékosoknak készitenek játékot vagy a mai fiatalságnak amivel több bevételt tudnak termelni .