Aki még nemhallott volna eme rendszerrõl itt egykis ismertetõ!
Az alap- elgondolás rendkívül egyszerû és frappáns: olyan perifériákat kifejleszteni, amelyek egy adott elektronikai eszközhöz csatlakoznak, és az vezérli õket a megfelelõ idõben és módon, ezáltal kiteljesíteni a felhasználó audiovizuális élményét. Nézzük meg, hogyan mûködik mindez a számítógépes játékok esetében! A jelenleg kapható konfiguráció részelemei: egy 2.1-es hangrendszer, többszínû LED-es fényforrások, apró ventilátorok, mindez megadott szisztéma szerint elhelyezve a képernyõ - és a felhasználó - körül, plusz egy csuklószíj. Képzeljünk el egy horrorjátékot: gyertyával a kezünkben alá- szállunk egy kriptába. A fények a monitor mellett a lánghoz hasonlóan pislákolnak, valahol a hátunk mögött megnyikordul az ajtó, miközben hajunkat a sírkamra hûvös levegõje borzolja... Vagy mondjuk egy lövöldözõs címet: jobbra elõttünk egy benzines hordó, amit eltalálunk fegyverünkkel. A jobboldali fényforrások narancsvörösen felizzanak, halljuk a robbanás hangját a megfelelõ oldalról, a légnyomás szele végigsöpör arcunkon, és a csuklóra erõsített pánt a rezgõmotoros játékvezérlõkhöz hasonló technológiával közvetíti testünknek a detonáció erejét.