Kit érdekel a valóság szimulálása egy játékban?! Miért kellene továbbfejleszteni az évekkel ezelõtt bevált technológiákat?!
Már ne is haragudj, de ez egy abszolúte "nerd" hozzáállás. Talán többet kellene játszanod ezelõtt 10-15 évvel kiadott játékokkal. Ez az ipar a szórakoztatásról szól. Engem a mai napig elszórakoztatnak a kézzel rajzolt LucasArts kalandjátékok /1993/, vagy talán az elsõ jelentõs újításként felhozható Quake I (quakeworld) /1996/.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Day_of_the_Tentacle
http://hu.wikipedia.org/wiki/Quake
Az "újabb" RPG játékok legtöbbje olyan fantasy-környezetre épül, amelyek könyvek formájában jelentek meg, úgymint a M.A.G.U.S. (Miracle Adeptia Guns Urrus Sorrati), AD&D (Dungeons and Dragons), Warhammer stb. Ezek mindegyikénél kontrollálták a karakterekhez társítható felszerelés mennyiségét és súlyát, de kivétel nélkül mindegyik elvonatkoztatható az általad említett valós, életszerû viselkedéstõl, mivel csak nagyon ritkán befolyásolta ez magát a "kalandot".
Ezért baromság az, amit felhoztál. Ezek a játékok mind tökéletesen megfelelnek azon rendszer szabályainak, amibõl építették õket. Nincs szükség tökéletesen valósághû modellre - az engem egyáltalán nem szórakoztatna.
Ha valós sérülésmodell lenne például egy FPS-ben és lépten-nyomon holtan dõlne el a karakterem, az idegességtõl a szórakozás kategóriából átkerülne a játék percek alatt az idegbaj címke alá.