Ezt a játékot, már nagyon sok kategóriába próbálták besorolni, legtöbbször a JRPG, vagy SRPG besorolás illeti. Valójában egy kõkemény körökre osztott taktikai játék, ezen mûfajnak olyan nagyszerû címek teremtették meg az alapjait, mint az X-COM:UFO Deffence, vagy a Jagged Alliance 2.
Az egykori izometrikus ál3D nézetet felváltotta a valós 3D megjelenítés. A térkép és a 3D harcmezõ közötti nézetváltást a készítõk nagyon ügyesen oldották meg, olyannyira hogy elõször fel sem tûnik. Ezt segíti, hogy a játék grafikája a lehetõ legtökéletesebb módon hoz egy képregényes, klasszikus rajzfilmes karaktert. Nem csupán egy sima cell shading eljárásról van szó, hanem az árnyékolást, a színek leredukálását is olyan módon oldották meg, hogy a hozzá adott effektek miatt teljesen rajzfilmszerû fílingje van a játéknak.
Azonban nem kell megijedni, hogy a játék szereplõi is "2D-sek", mint egy képregény lapjai. szerencsére az alkotók, ugyan nem minden sablonosság nélkül, de meglepõen sokszínûre töltötték fel a szereplõket, akikbõl van is jó néhány.
Nyugaton meglepõen szerény startot kapott ez a játék, minimális hírverés van körülötte, habár a japán kiadás már több letölthetõ kiegészítõt is kapott, és valódi rajzfilm is készül a történetbõl.