"A táj inkább rajzfilmes volt, plasztikus, mintsem valóságosnak ható."
Halo egy scifi játék, nem valóságos military utánzás. Erõteljes színek vannak benne, ami a sorozat védjegyévé vált. Nem mesés, hanem színes és látványos, akárcsak bármi más játék. Ha valóságot keres valaki, akkor nem a Haloban fogja megtalálni!
"A fegyverek szintén "túl rajzoltak" és inkább játékszernek néztek ki."
Az emberek fegyveri mondhatni a szokásosak, nagyon nincs köztük olyan ami kinézetre és tudásra merõben elütne a ami kor fegyvereitõl. A szövetségesek ( ellenfél ) fegyveri pedig futurisztikusak, mind kinézetre, mind képességek terén, hisz azok pl nem golyókat lõnek ki és idegen földönkívüli tekinkák.
"A lövések ereje gyengus volt, gyakran több, mint egy tárat bele kellett szórni az átlag ellenbe, hogy megfeküdjön."
Nem mind1 hogy hova lõsz. A szövetségeseket pajzs védi ( van akit nem mindig, de az erõsebb ellenfeleket igen ), amit elõször ki kell iktatni, ehhez kell 4-5 lövés aztán ha megszûnt lehet tolni a fejest neki. Mivel a pajzs ujratöltõdik oda kell figyelni hogy ne bujjon el amikor belelõttél már párat, mert kezdheted elõrõl az egészet. Átlan ellenfélbe elég 1-2 fejes, pl a kis gruntok, de a Burte és Elite katonák már nehezebb ügyek, azok két lábon járó gyilkológépek, erõs fegyverekkel, erõs páncélzattal és okosak.
"A karakter mozgása is olyan semmilyen volt."
Lehetne hogy úgy mozogjon mint egy tank, hogy a kezébe levõ fegyver össze vissza himbálózzon, de nem. Halora ez sosem volt jellemzõ, inkább a tökéletes, gyors és precíz irányítás mellett döntöttek a fejlesztõk. Így jó ahogy van.
"A sniper távoli lövéseknek annyi értelme volt, mint ha elsütöttem volna egy serpenyõt tükörtojással."
Sniper az egyik legerõsebb lõfegyver. 1 fejes = halál ( már ha nincs pajzs, akkor minimum 2 ), de a Reach esetében nem sokszor lehet használni, de amikor van akkor lehet vele mészárólni rendesen.
Nem tudom mit jelent hogy árkéd fps, mert a CODok is azok és minden más is. Az Arma szim persze, de az egy teljesen más világ.