Nem hinném hogy rosszabb, végül is ha innen nézzük lehet hogy jobb lett. :) Ez az új menürendszer barátságosabb, de persze elsődleges hogy mennyire használható. Itt két dolog zavart, az egyik az hogy valamiért csak újraindítással engedte kalibrálni a kormány-pedál kombót, holott látta..nem is értettem, de nem volt akkora kényelmetlenség, csak fura volt. De amikor kezdtem volna belemelegedni egy kombóba, akkor lehúztam pár jó pályát és gondoltam felfűzöm bajnokságba aztán vezetgetek. De nem lehet. Ez kifejezetten zavart. Akkor oké összetettem egy versenyt valami '66-s szivarral egy fékes ovál pályán (aszem Joesville short), hogy legyen esélyem az erősebb autók ellen, és igyekeztem többször is, de borzasztó az AI, a rajtnál is, de lekörözésnél is....borzasztóan rossz 95/70 AI erősség/agresszó beállon. Akkor ezt abbahagytam és jó menjünk kasztnis autóval....de az is csupa rossz élmény...és kiléptem aztán leírtam.
Szerettem volna ha jó, mert tök jó pályák, meg végül is vezetni nem volt annyira rossz, legalábbis a szivart, jól lehetett 'setupolni' jó volt a kontroll.
De összességében az az érzés maradt meg hogy ez nem jó, és kicsit bosszankodtam azon hogy mit össze összetosztak ezen a brand-n.