Amire a lent felsoroltakon kívül nagyon hasonlít szerintem az a Final Fantasy tactics, amit szintén nagyon szerettem.
Nekem is problémám van viszont az idõlimittel. Szerintem pont, hogy rontja mint a játékélményt, mint a stratégiázást. Egy "rendes" harcban pont az ellenfél semlegesítése, legyõzése lenne a cél, itt viszont inkább vesszõfutás jellegû a dolog, a gold victorykhoz nem egyszer úgy lehet eljutni, hogy mindent figyelmen kívül hagysz, csak a fõ célra koncentrálsz az összes egységeddel, mert ha az megvan akkor nyertél. Ez viszont rohadtul irreális, mert oké, elfoglaltad a céltelepülést, de magad mögött hagytad a teljes ellenséges haderõt, akkor abból nem nagyon lenne gyõzelem... Az AI meg sok esetben rá is játszik erre, szándékosan húzza az idõt, még akkor is, ha stratégiailag hülyeség az amit csinál. (Pl. volt egy olyan pálya ahol a legyõzendõ fõvezér inkább bent ücsörgött a várban és hagyta, hogy halálra nyilazzam távolról, de nem jött ki, hogy támadjon)
A másik, hogy rohadt nehéz, még normál fokozaton is, pedig azért nem idegen tõlem a mûfaj. Ha valaki ezzel kezdi a TBS "karrierjét" lehet elmegy tõle a kedve :P