Viszont, egyszerûen olyan kevés a stíluson belüli cím, hogy apró különbségek miatt gyak. egy kategória. Mégsem vethetõk össze a Doom-al, vagy a Syberiaval.
Az, hogy a KB-ban real-time lehet csatangolni a térképen és nem körökre osztva, no meg csak úgy nem támadnak neked a "semmibõl" az szerintem a világ legkényelmesebb és legélvezetesebb játékává teszi a KB-t, hiszen én döntöm el, hogy merre megyek, kinek megyek neki. Ettõl függetlenül nem érzek akkora szakadékot a HoMM és a FW-al és az EL-val összevetve.
Gyûlöletes dolog, a FW-ban ez az idegesítõ gold, silver, bronze idõlimit. Eleve a jóérzésû gamer normalon esik neki az ügynek, szinte lehetetlen már elsõ végigjátszásra az igazi finomságokat felfedezni ilyen szûk idõkeret mellett, artifactok egy része is ily módon elérhetetlen. Ez azért a Heroes-ban jobban meg volt oldva, hiszen ott csak nagyon ritkán volt ennyire szigorúan véve az idõlimit.
A FW-ban számtalanszor jártam/járok úgy, hogy a köv. körben perfekt, veszteség nélküli gyõzelmet aratnék, de kiírja, hogy vége a dalnak lejárt az idõ. Ezen még mindig nem tudom magam túltenni. Egy körökre osztott stratégiai játékban folyamatosan SIETETTNEK! GRRRR!
Mégsem érzem ezt a tulajdonságot sem szakadéknak a stílus már emlegetett szamarai között.
A HoMM sorozatban említetted, hogy birodalmat menedzselsz. Nem érzed, hogy teljesen lényegtelen, hogy kék kristályból kell összeszedned 20-at ahhoz, hogy legyen egy fireball spelled, vagy a varázslótoronyhoz kell 20 fa, ahhoz, hogy a 2. szinten meg tud venni dettó u.e. a spellt. Szerintem tökmindegy. Ez a rész ugye egyáltalán nincs meg a FW és EL-ban, sokkal hangsúlyosabbak a csaták. Ettõl ez még u.a. a kutya. Fõleg, hogy egység upgrade mind a 3 játékban van, igaz a leghangsúlyosabban a FW és EL-ban van ez meg. Egyértelmû, hogy a csatákra fektetett nagyobb hangsúly miatt. Nem véletlen, hogy a szaksajtó is mindenhol u.a. a kategóriába sorolja. --->"Fantasy Turn-Based Strategy".
Így van! Tudok a "kiegészítõkrõl", de ezeknél sokkal jobban várom az Armored Princess-t.