egyetértek maximálisan, ez egy átmenet a szim és az árkád között
csak az a gond (szerintem), hogy kb az il2 is ott tart, hogy ha kiveszed belõle a nehezítéseket (torque, gyro, engine management, realistic gunnery, stall, spin, stb), akkor az is egy quake szintü egyszerü lövöldözõs játék lesz
sõt, reálisabb beállításokkal is (nincs külsõ nézet stb), pl a grij szerver már egy agyatlan lövöldözõs valami lett, de pont emiatt nagyon élvezetes tud lenni
szóval okés, hogy konzolátirat, és ez látszik is, csak nem értem benne azt a "szimulátor" és "realistic" fokozatot
én kipróbáltam az összes gépet, játszottam vele 1-2 órát, de meguntam
il2-vel viszont mindennap játszom, de csak a szórakozás kedvéért, nem fullreál szervereken
de meg kell várni, hogy a fejlesztõk még mit fognak kihozni belõle