Engem a grafika fogott meg ... az tetszik benne, de nagyon :)
A HAWX-ot is kipróbáltam, 5 perc után dühöngve töröltem a géprõl ...
Alapból nem vettem volna meg ... 1-2 nap után elolvasgattam a fórumokat, ott láttam, hogy várható hozzá még ez-az ...
Szórakozni jó ... igaz, lehetne olcsóbb, de egy vadonat új gametól ne várjunk 2000-es árat ...
Amiben én reménykedem: Az SDK és a mission editor :) Abban a pillanatban, hogy ezek megjelennek, szerintem sok modder ráugrik majd, hiszen nagyon sok lehetõség van a játékban ...
Bár az SDK kérdéses (Azt írták a fejlesztõk, hogy az SDK kiadása és támogatása sajnos nagyon sok munkát jelent ...) de ha megjelenik, szerintem tuti pár lelkes ember helyre fogja rakni a szim részt, és akkor bizony nagyot lehetne durrantani a játékkal :)
Jó lenne még személyre szabható nehézségi szintek és ilyenek, de ez csak hab a tortán ... tetszik pl: hogy amíg nem nyúlok az engine managementhez, addig automatikus ...
De hogy rosszat is mondjak a játékról, és ne gondoljátok hogy egy elvakult FAN vagyok:
Beállítottam a Radiatort, Mixture-t és Prop. pitch-et az X52-esen a rotary-kra és a throttle slider-re ... De valami okból csak az utolsó 5%-on érzékelik a változást, szóval azon a részen is lehetne még mit finomítani ...
Akkor az AI sem ûberpro, stb ... Szóval van még mit fejleszteni rajta ... Addig is kikapcsolódni tökéletes ...
Ami vicces: az 1C fórumon is van egy Wings of Prey topik ... Ott is megy a vita, hogy melyik a jobb, az IL2, a WOP vagy a SOW ...
Könyörgöm: Az IL-2 az egy 10 éves szim, teljesen mindegy ki mit csinál, akkor is az marad a "nagy öreg" ... A SOW még meg sem jelent, de már hasonlítgatják a grafikát ...
Nem szabad hasonlítgatni õket. A WOP nem szim (még ...). A WOP egy könnyed kikapcsolódást nyújtó, szórakoztató 2-ik vh-s repülõs játék, gyönyörû grafikával ... ÉS semmi más ...