"Az a helyes irány, hogy ne nyúljunk hozzá, majd a szerviz?"
Hát igen, itt látszik, hogy honnan írják ezeket a hozzászólásokat. :(
Egy jól mûködõ gazdaság esetén nem kérdés, hogy szakembert hívjon az ember, mert egyrészt tudja, hogy Õ nem ért hozzá, másrészt keres annyit, hogy ez ne okozzon gondot, harmadrészt meg a szakemberek sem a másod és harmadállás miatt nem hallnak éhen, hanem azért keres jól, mert igénybe veszik a munkáját és ezért meg is fizetik.
Kíváncsi vagyok akik ide írnak milyen szakmát ûznek. Gondolom aki informatikai területen dolgozik biztos tapsolna örömében, ha egyszer csak behívná a fõnöke, hogy sajnáljuk, de Gizikét és Marikát beírattuk tanfolyamra, innentõl már megoldják, ha lesz valami gondjuk, holnaptól nincs rád szüksége a cégnek...