Sok mapnál elgurul a gyógyszer, egymásra dobálnak egy csomó objektumot és textúrát óriásmapokon, aztán majd csak lesz valami. Az eredeti mapok ilyen szempontból jól össze vannak rakva, csak szarok a textúrák és kicsit meseszerű az egész. Realisztikusabbá kéne tenni, sokszor érzem azt a Bjornholm pályán, mintha a Wow mesevilágában mászkálnék. A two rivers pálya jól textúrázott, de ott valami nem stimmel az optimalizálásban, ha az alappályákhoz nem kell erőmű, akkor a modoknak is illene elfutni azokhoz hasonlóan. Nekem a two rivers laggol távolra nézésnél, pedig elég jó gépet dobtam most össze, i5-ös processzor, 8 giga ram, titán 750-es kártya, ezzel azért már illene futnia egy ilyen programnak. Persze az alappályák futnak is jól, ami meg ingyen van, azért hiába reklamál az ember, de az meg olyan is. Kérhetnének pénzt itt is, mint a flight simulatorban a tengernyi kiegészítőért és akkor lenne terméktámogatás is. Én azért egyértelműen látok különbséget a fizetős és nem fizetős között. Ami meg a lopást illeti, lop mindenki. :) Azért a giantsnál meg is kell élni valamiből, mert náluk programozás is folyik, az nem olcsó mulatság. Textúrákat és objektumokat egymásra dobálni szerkesztőprogramokkal sokan tudnak, de csak kevesen értik a mögöttes folyamatokat,hát azt kell megfizetni.