Ismerem ezt az oldalt, és az az érdekes, hogy töltöttem már le innen több kiegészítõt, de ez az eszköz valamiért kimaradt:)
GE editorral történõ i3d fájl szerkesztéssel kapcsolatban szeretnék egy kérdést feltenni.
Egy MTZ fülkéjében szeretném az ellentétes kameramozgást a helyes irányba visszaállítani.
Visszaolvastam, és meg is találtam a megoldást, de miután átírtam a megnyitott i3d fájl/indoor camera/Attributes mezõ/Rotate ablakban lévõ változókat a helyes, X0 Y180 Z0 értékekre, nem engedi a GE sem menübõl, sem a mentés ikonra kattintva az átszerkesztett i3d fájlt menteni, hanem hibaüzenettel kilép.
A játékom eredeti, Magyar nyelvû, dobozos.
Szerkesztés elõtt természetesen az i3d fájlt kicsomagoltam, és úgy nyitottam meg az Editorral.
Hogyan tudom elmenteni az átszerkesztett i3d fájlt?