csipesz71
2013-01-23 17:30:18
#17 Kilenc éve Németországban melózom,és itt is lakom.Gyakran használom az autópályákat(díjmentesen)haza is járok évente több ezer kilométert autózok.Még egy kátyút nem fogtam!!!!Az elsõ autóm három müszakin ment át úgy,hogy a futómûvön semmi nem lett kicserélve.Legyen az régi szakasza vagy új a pályának,minden zsír állapotú.De a mellék utakra is vonatkozik.Nem tudom,itt hogy csinálják?Annak ellenére,hogy itt van a világ legnagyobb autópálya rendszere.
Babu2000
2013-01-23 11:33:50
#16 Tavaly nõt a cég bevétele. Ha már ennyi pénzt lenyúlnak az autósoktól tehetnének is a jobb minõségért!
clior
2013-01-23 10:35:11
#15 Sajnos, igaz a hír. Természetesen a fõrendõrök mindig a gyorhajtással indokolják a baleseteket vagy a másik legjobb: nem az út és látási viszonyoknak megfelelõ sebességgel és a kellõ körültekintés elhagyásával vezetett...
Egy nagyon súlyos kérdésem lenne: mikor érjük meg azt a jogállamot, hogy az út kezelõjét felelõsségre vonják a minden Eu szabványt nélkülözõ útfenntartásért -karbantartás elmulasztásáért-? Sem a vonalvezetések, sem az állapotok nem közelítik meg az autópálya szintet, ez mindenhol kimeríti a gondatlan -de inkább szándékos- veszélyeztetés jogi fogalmát.
Kiemelem, hogy nem a sebességkorlátozás a megoldás, azt csak néha lehet elfogadni! Ebben az országban nyugodtan a határoknál lehet kihelyezni a rossz út táblákat és akkor nem kell az egész országban erre költeni.
Ismét a politika a felelõs, mivel a pályázatok nyerteseinél elõre elveszik a kenõpénzeket, utána pedig csak ócska minõségû utakat lehet építeni, csak tudnám minek építenek akkor.