"Bizonyos méretig / teljesítményig igazad van, de folyamatos üzem mellett hirtelen elkezd eltûnni a belsõégésû motor elõnye. Egy 100kW elektromos teljsítményû nukleáris reaktor 512kg-ot nyom (SAFE-400, a SAFE = Safe Affordable Fission Engine), egy 100kW-os diesel-generátor 24 órára elegendõ üzemanyaggal közel egy tonna alsó hangon. "
Ez nem igazán igaz. Az általam ismert, Volvo kamionmotorra alapozott 198 kVA-es dízelgenerátor teljes súlya alig 350 kiló, és mivel óránként 12-14 litert fogyaszt a szükséges üzemanyag súlyával együtt sem több az általad leírt atomreaktor súlyánál, árban meg a töredéke. Ettõl függetlenül ez egy exo-szkeletonhoz még mindig túl nehéz.
Egy 100 kW-os motor az egy személyautómotor-kategória. Annak idején a Mercedes mérnökei építettek a Párizs-Dakar rallin futó kocsijukba egy nagyobbrészt mûanyag motort, az eredetileg kb. 220-240 kilós jószágból csináltak egy 83 kilósat. Szóval a súlyból még le tudunk faragni jócskán egy belsõégésû motornál, ha kell, egy atomreaktornál viszont ez körülményesebb.