Az az RCO-ICM-GCIL patch kabel durva. Az pedig, hogy tenyleg csak ennyi kellett volna az automata ember nelkuli mukodeshez eleg meglepo, bar muszaki szempontbol realisnak tunik.
Azert jo lenne latni mar a fenyt az alagut vegen a nasa szamara, de egyelore csak egy kinai vonat megy veluk szemben. Amire lesznek uj jarmuveik (ha lesznek), addigra nem marad hozza urhajosuk. Sot a nasa tevekenyseget nezve ujabban egyre inkabb kezdenek kutatointezet es fejleszto labor helyett kormanyhivatalnak latszani.
A cikkben leirt otlet, hogy az ursiklok hajtomuveit felhasznalhatjak uj jarmuvekben nem igazan tunik jonak, mivel a 3 sikloban csak 3 kuldetesre eleg hajtomu volt es nem eppen jo allapotban. A meglevo raktarkeszletekbol erdemes lenne 3 keszlet selejtezesre varot berakni es ugy kiallitani oket. Nem akkora anyagi veszteseg, de elkerulheto lenne a technika elvesztese. A dokumentaciot elhagyhatjak (ez a nasa-ra jellemzo), de a muzeumi peldanyok tobbnyire megmaradnak.