Tényleg nem érted. Egyrészt a leszálláshoz mindenképp több hely kell, mint amennyit a gép a térben elfoglal, mert van olyan is hogy oldalszél. Olyankor sréhen száll le a gép, és csak a földet éréskor hozzák egyenesbe, vagy mint a B-52-nél inkább elforgatják oldalra a futókat.
Másrészt a kifutó egyáltalán nem csak egy lebetonozott földcsík. Jópár kisegítõ rendszer van mellételepítve, mint például a már általam említett leszállópálya-radar, de van ott más is, amit muszáj odarakni. Ez a dög akkora, hogy tarolna mindent a környéken.
Aztán ott van a reptéri mozgatás problémája. Az AN-225-nek kiürítettek egy állóbetont, ahol 5-6 normál méretû gép szokott állni. Ennek a dögnek ekkora nem elég, és a gurulóutak sem elég szélesek a megközelítéséhez. Aztán megint ott van a reptér kiszolgáló épületeivel kapcsolatos probléma. Szinte minden túl közel épült fel, mármint ennél a gépnél.