A főtörténet volt az összetettebb ugye, de azon kívül majd minden más csak ilyen kis csattogós lófütyi. Néhány mellékszál volt jó, pl. az autóversenyes, meg Panam sztorija, pl. mikor a homokviharban behúzódtunk egy épületbe és ott kellett kihúzni és akkor a viharban enyelgünk, hehe. De ezek csak ilyen kis felvillanások voltak. A küldetések 95%-a olyan egyszerű, mintha a World of Warcraftban kaptam volna küldit, hogy menj oda, ölj meg mindenkit. Akartak bele vinni egy kis lelket azzal, hogy mindig volt valami írásos anyag a talált tárgyak között, csak mivel mindig volt anyag, érződött, hogy kötelező jelleggel belerakták, hogy na tessék lore. Csak miután mindenkit megöltem és kész a küldetés és hagynám el a terepet, nem fogok olvasgatni emaileket a hullák sztorijából, ráadásul úgy hogy látom hogy csak azért van ott, hogy legyen valami. Mindenbe csak belekóstolunk. Tök jó volna, ha csinálhatnánk, de nem hagyja. Egy élményt kapunk belőle, azt mehetünk tovább.
A gameplay-t viszont imádtam. Maxra fejlesztett sandeviestannal száguldozni karddal kaszabolva, uuuu. Szívesen autóversenyeztem volna még, szívesen boxoltam volna pénzért, szívesen csináltam volna ezer dolgot, ha kidolgozzák, de nem tették. Tudomásul vettem, hogy ez egy olyan típusú nyílt világ, mint a Mafia 2, hogy inkább díszletként szolgál, mert nincs mit csinálni a küldetéseken kívül. Ami persze ordas hiba, mivel ha már csinálnak egy ekkora világot, akkor érdemes volna megtölteni tennivalóval azon kívül, hogy odamegyek valahova, és megölök mindenkit.