Akkoriban nem volt olyan sem, mint pl digitális fedélzeti számítógép, vagy olyan könnyû és szilárd anyagok, amilyenbõl ilyen eszközök építhetõk. Ma meg vannak és megveszed õket az Obi-ban, meg megrendeled a neten, kicsit sarkítva.
A cik szerint csak olyan technológiát fejlesztenének, ami nem érhetõ el a piacon. Konkrétan leszállóegységek. Az összes többi szolgáltatás igénybevehetõ, megvásárolható ma is a piacon, szállítókapacitás, ûrhajó, irányító/követõ rendszerek, minden.
Az igénybevett szolgáltatások ára kalkulálható viszonylag pontos és a lehetõségeket figyelembevéve, reálisan, haszonnal is kecsegtetõ üzleti tervet lehet készíteni.
Egy viszonylagos menetrendet is adtak, hogy több kilövéssel elõzetesen tesztelnék a rendszert.
Ami viszont ma sem áll rendelkezésre az a korrekt nemzetközi jogi háttér. Ma az ürrepülésnek, ûrkutatásnak az alanyai az egyes nemzetek nemzeti ûrhívatalai, NASA, ESA, AXA stb. Nincs oylan az ENSZ által elõkészített nemzetközi megállapodás, ami az ûrben folyatatott gazdasági tevékenységet támogatná, biztosítani az egyes gazdasági szereplõk jogait és elõírnák azok kötelezettségeit.
Pl a Holdon leszáll a milliomos, szétbarmol egy különleges csak a Holdon létezõ természetes képzõdményt. Akkor most ki a felelõs, ki fizeti a helyreállítás költségeit, Ki követelheti a helyreállítási költségeket, hogy szankcionálhatja, kell e egyáltalán helyreállítani, stb. stb. stb.