". Én pl nem tudom az 57 mm szovjet ágyúval kilőni szemből a tigrist"
hiába van jó átütése az 57mm ágyúnak, az még mindig csak 57mm marad, márpedig a kis kaliberű löszerek nagyon nem szeretik a döntött páncélt, még a ruszki 85mm lövedékeknek is problémát okoz egy jól beforgatott tigris, csak akkor lőj az ellenségre ha nincs bedöntve a páncélja... máskülönben csak a pozíciódat feded fel.
"Oldalba kapok a tigrissel egy BT-t, de az simán tovább megy, visszalő, nekem rögtön menetből kilövi az ágyúcsövemet"
ha ezen a szinten te BT tankokat látsz akkor készülj a kemény harcra, 4.0 és 6.0 szint között már jó pár tapasztalt játékossal is összefuthatsz akik szeretik laposra verni a kezdőket, így pálya ismeret erősen ajánlott, bt-7a(f-32) különösen veszélyes tud lenni egy tapasztalt játékos kezében.
"A másik meg az, hogy rendszeresen olyan csapatokba tesz bele, hogy mire egy lassúbb járgánnyal odaérnék a harcba"
ez sajnos az egyik legnagyobb rákfenéje a játéknak, vagy a pálya nem kedvez a lassú tankoknak mert instant oldalba verik a gyors könnyű tankok(svéd pálya pl), vagy a távolságok akkorák hogy fölösleges akár be lépni is a pályára( t95 + kurszk).
mivel nincsenek dinamikus respawn helyek amik a csatatér valózásával együtt jelennének meg, így marad az unalomig ismert könnyű tank meta spamm.
néhány kivételtől eltekintve a legtöbb nehéz tankot értelmetlen használni, a nehéz tank meta 4+ évvel ez előtt kihalt.
"Régen valahogy kiegyensúlyozottabb volt."
régen se volt kiegyensúlyozott.
6+ évvel ez előtt csak német meg ruszki tankok voltak elérhetőek, egy kurszk pályán a németek szinte mindig megették a ruszkikat reggelire, egyedül csak a js-2 meg js-3 tudott labdába rúgni nagy nyitott pályákon.
CQB közelharcban meg a ruszki t-34/85 tankok nyúzták meg a német tankokat, kelet európa meg poland pálya példa ként, itt meg a német oldal vesztett túlnyomó részt mert mindig oldalba kapták őket a gyorsabb és mozgékonyabb t-34/85 játékosok.
(az EBR spamm nemrég ismét bebizonyította ezt)
ebben a játékban csak akkor fogsz jól játszani ha napi 2 vagy 3 órát le ülsz elé és felállás nélkül játszol, a hét minden napján, mindaddig amíg bele nem ég az agykérgedbe minden tank előnye és hátránya, melyik pályán mit érdemes használni.