Elég egy is, ami részben a W/L arányt is megoldja. Ez nem foglal sávszélességet: minden a szerveren fut, ott majd eldől, hogy "az", vagy most épp nem "az"; +1 (nem ) változóval megoldják az egészet (és akár az egész csapat részesül a "jóból", arra a csatára).
Itt valóban nem annyira látványos, mint a wot-nál, ahol végül (és főleg) a találati rendszerre tolták rá ezt: ha (a "kivételezett") már eleve el sem talál(hat)ja, akkor mellé számolni sem kell (annyiszor) - nem kell a semmibe eltűnő lövedék és nincs (annyiszor) az a látványos csalódás sem, hogy az amúgy a lövedéknek papírvékony páncélzatot má' megin' miér' nem vitte át...
F2P-ként nem kéne ezen rugózni, egyik ilyen játékban sem: akit lehúznak azt meg is tolják - akár a nemfizető kárára is - és a jóért/jobbért mindig fizetni kell, amint befut az adott "játék"!