Voxel-based ide voxel-based oda, régebben elhitettétek velem, hogy ezt nagyon nehéz optimalizálni, mivel olyan bonyolult stb. Erre jöttek a srácok a rustból és megoldották a problémát. Akkor most, hogy is van ez?
Én amúgy sem erről beszéltem hanem arról, a Fallout 76 vagy Subsistence, Subnautica, Rust készítőiben van fantázia és tenni akarás. Azonkívül, h vakarják a f@szukat és élvezik a pénzt. Nem tudom melyik patch-nél teszteltél a tulajok a játékot. Nekem tátva maradt a szám milyen kastélyban élnek. Nem is azzal van a gond, hanem azzal, hogy szarnak a játékra. Csiga lassúsággal haladt össze vissza a fejlesztés, lényegében az alap maradt csak variáltak rajta kicsit. Akkor történt változás mikor kijött a korai verzióból a Rust, az Ark és közönség nyomás nehezedett rájuk. Akkor tudták, hogy ők szerencsétlen balf@szok és jöttek a srácok a Rust-ból és kitudja még honnan és elkezdődött fejlődni a játék és fantázia dússá válni. Jöttek a labirintus házak, a rejtett dolgok stb...
Azt írta Random ez egy kis csapat és nincs annyi pénz.( 2,5 millió eladott példány után csak van pénz) Még is 60 ember dolgozik az új verzión. Elmondom a Fallout 76 csapata nincs 60 fő. A Subnautica készítői olyan fantázia dús emberek (és nem 60an vannak) hogy az még a 7 days meg csak vergődött. 8 évből 5 év alatt olyan mértékű változások nem történtek, mint most 3 év alatt. Az A1-még egy kurva egyenes vonal sem volt... :) Vicc de így van.
Szóval nem kell ide duma, h így voxel-based úgy voxel-based aki ügyes programozó és fantázia dús az tud valamit kezdeni vele.