Valamint idő közben a nyilvános tesztszeró is lefutott, amire csatlakoztak youtube csatornások, azt is vissza lehetett nézni.
Nos, biztosan nem lesz Frostbite motorra váltás, ez a szó nem ezt jelentette. Az időjárási rendszer bevezetésére utalt. Szép kis köd, hóhullás, ilyesmi időjárási effektek lesznek, bár jelenleg még bugos, multiplayer pályán nem is ment, és ha teleportáltak a karakterrel rögtön meg is szűnt. Szóval nem a bolygóhoz van viszonyítva, hanem csak a karakter köré van vetítve valami időjárás féleség és kész :D
Ezen felül folyékony vízről és esőről semmi hír, így a vízzel kapcsolatos bázisépítési tervek továbbra is várakozni kényszerülnek :D
VISZONT! Ha már nincs engine váltás, akkor legalább a jelenlegi-t turbózzák fel. Úgy tűnik ez meg is történik. Az elmúlt hónapokban az Xbox verzió kiadásán dolgoznak gőzerővel a játéknak, amihez rengeteg kódot kell optimalizálni. A blogbejegyzésben látszik, hogy az új, teljesítmény-optimalizált kód elvileg a nagyobb világokban játszó multiplayer pályákon 5x gyorsabban fut, ami igen csak impresszív. A blogbejegyzésben (fenti link) egy szim.sebesség grafikon is van ennek bizonyítására. Április 15-én lesz majd az Xbox-os megjelenés, ott körül várható majd szerintem a PC verzió frissülése is. Addigra remélhetőleg kezdenek majd valamit az időjárással is. A folyékony víz meg megmarad álomnak :D